Zamieszczone przez same_oktany
A na marginesie na MAD przejechane ponad 100 tys. bez problemu i przy nowych oponach założonych na tył .:-)


zaraz po wymianie, poprawka, ustawienie końcowe 
.
1K0 51 115 BC - 1x biała - PR-1JA+0YC 1K0 511 115 BD - 1x biała, 1x żółta - PR-1JA+0YD 1K0 511 115 BE - 1x biała, 2x żółta - PR-1JA+0YE 1K0 511 115 BF - 1x biała, 3x żółta - PR-1JA+0YF 1K0 511 115 BG - 1x biała, 1x pomarańczowa - PR-1JA+0YG 1K0 511 115 BH - 1x biała, 2x pomarańczowa - PR-1JA+0YH 1K0 511 115 DE - 1x biała, 3x pomarańczowa, 1x brązowy - PR-1JA+0YJ 1K0 511 115 DF - 1x biała, 1x zielona, 1x brązowy - PR-1JA+0YK 1K0 511 115 BL - 1x biała, 2x zielona - PR-1JA+0YL 1K0 511 115 BM - 1x biała, 3x zielona - PR-1JA+0YM
. Nigdy nie zdarzyło mi się nigdzie przytrzeć z tyłu. W przeszłości taka sytuacja też nie miała miejsca, przy wymianie oleju zawsze sam oglądałem auto od spodu i nie zauważyłem, żadnych śladów.

Komentarz